כתב התחיבות לשירותי תעופה
מבחינת תעופה וכללי התנהגות בשדה תעופה
אני מבקש מכל לקוחת שלי לשים לב לדברים שאני הולך להזכיר ולפי כדלמן:

הנני מתחייב לישם את חוק שירותי תעופה כלפי הצרכנים שלי וזה אומר לפי כדלמן:

1.במידה ויש עיקוב בטיסה מ8 שעות ומעלה על הנוסע לדווח לי על מנת להעניק לו פתרון יעיל. 2.במידה והטיסה של הצרכן שלי מטבטלת אכן הוא יקבל הודעה רשמית בנוסף לכך תיערך בדיקה מעמיקה להחזר כספי וזאת על פי חוק שירותי התעופה. 3.אני מתחייב להעיד בבית דין למשפט ובמידה ויווצר מצב בו חברת התעופה לא עומדת בחוק שירותי התעופה ומטללת את הצרכן שלי.